Een klacht indienen

Een klacht indienen

Wij doen er alles aan om onze klanten de hoogst mogelijke kwaliteit en perfecte service te bieden. Toch loopt het soms even anders. Dit vinden wij erg vervelend en willen dat graag zo snel en goed mogelijk oplossen. Ben je niet tevreden over een order, vul dan dit online formulier in en we zoeken samen naar een oplossing.

Wat gebeurt er met jouw klacht/probleem
  • 1
    Vul het klachtenformulier volledig in

    Om een goed beeld te krijgen van jouw klacht, verzoeken we je om het formulier zo compleet en duidelijk mogelijk in te vullen. Vergeet niet om een aantal foto’s van de klacht toe te voegen.

  • 2
    We verzamelen alle info over jouw order

    Nadat je het formulier hebt verzonden, gaan onze servicespecialisten er direct mee aan de slag. Dat betekent dat we alle informatie over de klacht en alle gegevens van de bijbehorende order gaan verzamelen en inlezen.

  • 3
    We komen tot een passende oplossing

    We nemen vaak binnen drie werkdagen telefonisch contact met je op om jouw klacht te bespreken. Hebben we een passende oplossing gevonden, dan ontvang je een schriftelijke bevestiging en lossen we de klacht op.

Jouw gegevens:
Jouw klacht gaat over:
Volgende stap
Stap 1 van 2
Je klacht gaat over:
  • +
  • Upload maximaal 4 foto’s waarop de klacht te zien is. Foto’s in JPG of PDF, maximale grootte 1 MB per foto. Graag ontvangen wij een detailfoto, een foto genomen op 2,00 meter afstand en een overzichtsfoto.

Terug naar stap 1
Stap 2 van 2