Service en contact

Heb je een vraag over een product, dienst of je bestelling? Neem dan contact op via telefoon, e-mail of Facebook Messenger. Of maak een gratis afspraak om jouw woonwensen te bespreken.

Bel onze winkel(s) >
  • Echt advies van productkenners

  • Direct contact

  • Soms minder goed bereikbaar

Een klacht indienen >
  • Wij lossen het voor je op

  • We nemen je klacht direct in behandeling

  • Niet direct antwoord

Stuur een e-mail >
  • Antwoord op al je vragen

  • Reactie binnen 2 werkdagen

  • Niet direct antwoord

Facebook Messenger >
  • Laagdrempelig contact

  • Snelle reactie tijdens kantooruren

  • Niet direct antwoord

Overige: 0499-373223
  • Voor al je overige vragen

  • Bereikbaar tijdens kantooruren

  • Geen vragen over producten

Ik zoek informatie over...

  • Alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele transportkosten.
  • De getoonde prijzen zijn productprijzen. Eventuele extra kosten voor bijproducten als ondervloer, plinten, profielen en de verwerking ervan, zijn niet in de productprijs inbegrepen.
  • Nadat je een product hebt besteld via de website, neemt een binnenhuisadviseur contact met je op om je bestelling door te nemen en geeft waar nodig aanvullend advies. 
  • Houd rekening met extra kosten zoals full service acclimatiseerkosten en drempellevering bij harde vloeren en klein materiaal voor montage, band, garen, haakjes, loodjes, rails en roedes bij gordijnen. 
  • Eventueel worden voorrijkosten besproken en worden meet, bezorgdatum, levertijd en of legafspraak gemaakt. 
  • Ook bespreekt de binnenhuisadviseur eventuele voorrijdkosten, inmeetdatum, bezorgdatum, levertijd en montagedatum(s) met je.
  • De levering van tapijt en vinyl is in strekkende meters. Het aantal m2 wordt aangepast naar strekkende meters o.b.v. de rolbreedte.

  • Bij Tapijtcentrum Nederland kun je op verschillende manieren betalen. Je kunt vooraf betalen middels een overboeking, contant of per PIN in een van onze winkels of bij onze monteurs als zij de producten bij je thuis komen monteren (liefst per PIN).
  • Bij het bezorgen van de vloer voor acclimatiseren rekenen we op een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag.

  • Heb je een order geplaatst en wil je hier meer informatie over, neem dan contact op met onze klantenservice 0499-373223.
  • Nadat de order bij ons is binnengekomen, komen we op de afgesproken datum de ruimte(s) inmeten. 
  • Zodra de maten zijn doorgegeven aan ons hoofdkantoor, wordt de definitieve order gecalculeerd en voor akkoord doorgezet naar betreffende verkoper. De verkoper neemt vervolgens contact met je op en spreekt de definitieve prijs af. 
  • Je hebt altijd twee dagen bedenktijd. Hierna wordt je bestelling direct op maat geknipt, gesneden of besteld en wordt de montageafspraak definitief gemaakt.

  • De dag vóór de besproken inmeetdatum ontvang je een e-mail met daarin het dagdeel dat je de stoffeerders of monteurs kunt verwachten.
  • Bij het inmeten van een product worden de definitieve maten vastgesteld, waarna de maten worden doorgegeven aan ons hoofdkantoor. Daar wordt vervolgens de definitieve order gecalculeerd en voor akkoord doorgezet naar betreffende verkoper. De verkoper neemt contact met je op en spreekt de definitieve prijs af.
  • Bij het inmeten bekijken we tevens de staat van de (dek)vloer en of deze geschikt is voor het bestelde product. 
  • Indien nodig wordt het vocht in de bestaande vloer gemeten. Mochten er aanpassingen nodig zijn aan de vloer adviseren we je hierover.
  • Heb je gordijnen of zonwering besteld, dan doen we een raam- en kozijninspectie.

  • Het bezorgen van onze harde vloeren besteden wij uit aan extern bezorgbedrijf (Vos logistics) waarbij we een aanbetaling verwachten van 50% op het totaalbedrag van de order.
  • Het bezorgbedrijf stuurt je een dag vóór levering een e-mail of SMS met de informatie in welk dagdeel ze komen bezorgen. Tevens wordt je een half uur voor aankomst gebeld.
  • De dag vóór bezorging en/of montage omstreeks 16.30 uur ontvang je een e-mail met de informatie in welk dagdeel we komen bezorgen en/of monteren.

  • Tapijtcentrum Nederland heeft de beste monteurs, stoffeerders en gordijnspecialisten in dienst. Zij zijn gek van montage en kunnen de meest specialistische projecten aan. Wij garanderen je een perfect gemonteerde vloer, gordijn of zonwering waar je jarenlang plezier van hebt. 
  • Wij geven daarom ook 2 jaar 100% garantie op de montage!
  • Voordat we komen monteren dien je ervoor te zorgen dat de ruimte leeg en op kamertemperatuur is zodat onze vakmensen direct aan de slag kunnen. 
  • Nadat de montage is voldaan ruimen we het afval in overleg netjes op.

  • Tapijtcentrum Nederland is een door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) erkende organisatie. Bekijk alle garanties op de website van CBW.

    Productgaranties
  • Wij bieden je twee, drie, vijf of zeven jaar garantie op de geleverde vloerbedekking volgens de CBW voorwaarden.
  • Bij langere garanties betreft dit fabrieksgaranties.
  • Wij bieden twee jaar garantie op onze zonwering en drie jaar garantie op gordijnen, in-betweens en vitrage.

    Montagegarantie
  • Tapijtcentrum Nederland biedt twee jaar 100% montagegarantie
  • Bij de aankoop ontvang je het Kwaliteit en Garantieboekje waar alle informatie over garanties in staat omschreven.

  • Onze adviseurs in de winkel kunnen je een perfect onderhoudsadvies geven of lees onze adviespagina’s op de website.
    Tapijt en karpetten
    PVC flex en vinyl
    Laminaat
    Gordijnen
  • In onze winkels zijn de onderhoudsmiddelen van James verkrijgbaar. Onze adviseurs in de winkel informeren je graag hierover.
© 2020 Tapijtcentrum Nederland. Alle rechten voorbehouden    |    Ontwerp: Tandem    |    Realisatie: WebEngine
Wij gebruiken cookies en verzamelen data om je ervaring continu te verbeteren op tapijtcentrum.nl. Door onze website of diensten te gebruiken, stem je ermee in dat wij deze gebruiken. Klik hier om onze Privacy & Cookie Policy te lezen.